Sevgili Dost,
Sana bu satırları ayı koparılmış bir göğün altından yazıyorum.Aşılı bir omuz gibi yeri hâlâ duruyor.Nerede yaşadığını bilmiyorum.Altmış birinci mektup kefaretini ödüyor.
Kelimeleri bir lodosa serpiştirdim.Lal çocuklar gibi seslendim uçurtmalara.Hayat boğazımda düğümlendi.Sakıncalı tutkularımı mezar taşlarına yazdım.Bu kaçıncı yerle bir oluşu kalbimin?