Sevgili Dost,
Sana bu satırları ayı koparılmış bir göğün altından yazıyorum.Aşılı bir omuz gibi yeri hâlâ duruyor.Nerede yaşadığını bilmiyorum.Altmış birinci mektup kefaretini ödüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kelimeleri bir lodosa serpiştirdim.Lal çocuklar gibi seslendim uçurtmalara.Hayat boğazımda düğümlendi.Sakıncalı tutkularımı mezar taşlarına yazdım.Bu kaçıncı yerle bir oluşu kalbimin?
Sponsor bulunamadığından sönük bir gösteriye dönüşüyor hayat.Eskimiş duyguları yeniden sürüklüyoruz ortalığa.
Eskiyoruz.
Eskitiyoruz.
Hayat kendini tekrar ediyor.
Hayat kendini tekrar ediyor.
Hayat kendini tekrar ediyor.
Hayat kendini tekrar ediyor.
Hayat kendini tekrar...
Hayat kendini...
Hayat...