Her zaman fazlaca konuşmak,gülmek,mutlu görünmek iyi hissetmek demek değildir. Bazen insanlar gülerek yaşar mutsuzluğu, iliklerine kadar hisseder.
En iyi örnek bana yine benim. Her şey tarih olur anılar kalır bu yüzden hayatı yaşayın, anı biriktirin ÇİKOLATA yiyin ,gökyüzüne bakın, çiçekleri koklayın, yıldızları sayın, ve daima gülünnn siz kendinizi iyileştirmezseniz. kimse kimse fark bile etmez boşverin bilmesinler nasıl olduğunuzu bilmesinler içinizdeki yaraları zaten neye yaradı...
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku..Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim.Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.
SENİ SAKLAYACAĞIM
Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde
Şarkılarımda, sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözerlimde.
Sen göreceksin duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.
Bakacaksın, benzemiyor
Gelen günler geçenlere,
Dalacaksın.
Bir seviyi anlamak
Bir yaşam harcamaktır,
Harcayacaksın.
Seni yaşayacağım, anlatılmaz,
Yaşayacağım gözlerimde;
Gözlerimde saklayacağım.
Bir gün, tam anlatmaya…
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım…
Anlayacaksın.
ÖZDEMİR ASAF