Cerenx

Cerenx
@Cer3nn
O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor. Reşat Nuri Güntekin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hem sevmek hem de sevdiğin kişi tarafından sevilmek! Dünyada bundan iyi şey yoktur.
— Ah biçare kadınlar, neler çekermiş! Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz. Yolda serbest ve rahat yürümelerine mani oluyoruz. Bu ne rezalet!
"Ahlakı zayıf olan insanların hep bir bahanesi vardır zaten. Önlerine ilk çıkana teslim olur, hiçbir şeyi umursamazlar. Nasılsa tanrı yardım eder, değil mi ?"
"Ben aşık olmanın güzel bir şey olduğunu düşünmüştüm hep."