Trene farklı amaçlar için binen yolcular... kaçışlar,ölümler,paralar,casuslar... sayfalar geçtikçe daha çok içine alacak bir hikaye ... trene binen bu insanların birbiri içine geçen hikayeleri... gerilim romanı tadında, ahlak temelleri olan bir kitap...
İlk 80 sayfadan sonra sizi içine alacak bir hikaye,elinizden bırakmayın...
İyi okumalar...