Ceyda.1

Ceyda.1
@Ceydaa14
“Ma solitude, mom hermitage, mom repos...”
“Yaşarken, ne sıkıcı ve soluk insanlarla geçiriyoruz ömrümüzü. Hiç olmazsa öldükten sonra, aralarında bulunmaktan zevk alacağımız insanlarla yaşasaydık. Fakat ne garip, onlar da yaşarken görmek istemiyorlar birbirlerini. Belki öldükten sonra anlarlar...”
Sayfa 579·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"..bizim bu insanca üzgünlüğümüz dillere destan.."
“Hem ümit doluydum, hem de beklemenin verdiği üzüntü içinde yarı diri yarı ölü bir haldeydim...”
"... sanki köşemde unutulmuştum, gerçekten de herkes için bir yabancıyım.”
“Sizin gibi canlı, neşeli birinin yanında olmak acılarımı biraz küllendiriyor...”