Hayatımın bir döneminin sona erdiğini,aklımın her zaman gerçekçi ve dürüst kalabilen sağlıklı yanıyla seziyordum artık; ama yalnızlıktan korkan telaşlı yanım,bu gerçeği bütünüyle kabul etmeme engeldi.
Bir şey ilerlemiyorsa öylece yarıda bırakılabilir. Kitapmış, insanmış, yolmuş, acıymış, sevinçmiş... Hayat zorlamalarla heba edilecek kadar uzun değil.