Stieg Larsson erkenden aramızdan ayrıldı ama bizlere Ejderha Dövmeli Kız'ı bıraktı.
Kitabın konusu, anlatımı, işlenişi her şeyi bence edebi bir nitelik taşımakta.
Bu kitap bence şimdiye değil gelecek nesillere de sağlam bir şekilde kalacak bir kitap.