Ahmet Ümit'ten kısa kısa polisiye öyküler.
Başkomiser Nevzat'ın ilk defa görüldüğü bu hikayelerde Ahmet Ümit bize insanı, buradan da toplumu anlatıyor.
Kısa öyküler ile sıkılmayacağınız ve bir çırpıda biten bir kitap.
Hayatın basitliği ve gerçeğinin mutluluk olduğunu başarıyla anlatan bir kitap.
Varoluşsal sancılar içerisinde kıvranan bir yaşam. İnsanın özünü anlatan bir durum. Gerçekten dokunaklı ve acınası. Bir başkaldırı.
Böyle kitaplar olduğu sürece yalnız olmadığınızı anlıyorsunuz.
Sonu satırı ile bence efsane olmuş bu romanda Yusuf Atılgan bizlere gerçeği söylemiyor, adeta haykırıyor.