Bu insanlar her gün bu kadar asık suratlı, bu kadar sessiz değillerdi ya! Ne kadar kötü huylu da olsalar, yüzlerindeki somurtkanlık her günkü halleri olamazdı.
Dizisini o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Kitaplar ve dizi arasında çok büyük farklar o yüzden diziyi düşünmeden okumaya çalıştım. Öyle ki en sevdiğim karakterler Bellamy ve Clarke ın dizide birlikte olmamasına çok üzülmüştüm ama ilk kitaptan itibaren ikisini okumak çok güzeldi.
Kitap gerçekten çok akıcıydı ilk sayfadan itibaren sizi içine çekiyor. Ama bu konuyu sevdiğim başka yazarlar yazsa sanki daha iyi olur diye düşünmedim değil. Her şeye rağmen o son bölümden sonra 3.kitabı çok merak ettim.