Ben insanları çok severim, kimseye acı çektirmek istemem; ama duygusal olmamalı, kahrolası gerçeği cicili sözler, albenili yalanlar arasına gizlememeliyiz.
Hayata doğru... Hayata doğru! Yüreğimizde ve beynimizde iyi, insanca ne varsa hepsini hayata katıp hayatın içinde eritmeye doğru!
İnsanların İlk fark edilen özellikleri uysallık, urkeklik, mahzun denilebilecek bir boyun eğerlik iken, bu boyun eğerlik kabuğunun altından birden bire acımasız, anlamsız, can sıkıcı bir şirretligin ortaya çıkıvermesi ne kadar tuhaf,korkutucu!