Başkası için mutlu ya da üzgün olunabiliyorsa, her şeyden önce iyi bir karaktere ihtiyaç vardır.
Ayrıca neden umurlarında olsun ki! İnsanların istediği dünya bu değil miydi! Kimse kimseye karışmasın, herkes özgür olsun; yalnız kendinden sorumlu olsun.
Şimdi dövünmek neden..!?