Hayatımda yalnız o vardı.Gözümü kapadığım zaman onu , açtığım zaman onu , uyuduğum zaman onu , uyandığım zaman onu görüyordum.Halbuki ben onun için bir hiçtim ...
"Bu eksik sana değil, bana ait. Bende inanmak noksanmış. Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için, sana aşık olmadığımı zannediyormuşum. Bunu şimdi anlıyorum. Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar. Ama şimdi inanıyorum. Sen beni inandırdın. Seni seviyorum. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum."