Aybüke Altun

Aybüke Altun
@Clinomani
️"Bütün iyi şeyler güler, yalvarırım gülmeyi öğrenin." #F.Nietzsche
Ne şeytani azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sayfa 250
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yapayalnızım ama bir kente yürüyen ordu gibiyim...
Edebiyat