E.Ş

E.Ş

, bir kitap okudu
9/10
·60 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2023 14. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam
…Bir Amok koşucusuysanız uzun süre cezasız kalamazsınız, eninde sonunda sizi yere sererler ve umarım benimki de yakındır…
Sayfa 58·Kitabı okudu
1000k
Hayatımda hiçbir zaman, bunu biliyorum, böyle yoğunlaşmış bir enerji hissetmemiştim kendimde, bir daha asla böyle bir şey hissetmeyeceğim. İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır - ve benim elimde kalan son şey ise onun bana bıraktığı mirastı, o sırdı.
Sayfa 50·Kitabı okudu
1000k
Ben…ben sadece bir şeyi anlamıyorum, nasıl… nasıl bir insan bunu yapabiliyor, o anlarda nasıl onunla birlikte ölmeden durabiliyor ve dişlerini fırçalayabiliyor ve bir kravat takabiliyor…o nefes, uğruna çabaladığım, mücadele ettiğim, ruhumun bütün güçleriyle tutmak istediğim o ilk insan… elimden kayıp giderken…bilmediğim bir yere doğru, dakika dakika, giderek daha büyük bir hızla kayıp giderken ve hummaya tutulmuş beynimde, o , o biricik insanı nasıl sımsıkı tutabileceğime dair hiçbir bilgi yokken… benim hissettiklerimi yaşadıktan sonra, nasıl oluyor da yaşamaya devam edebiliyor…
Sayfa 47·Kitabı okudu
1000k
…saatin beyaz kaftanına ve tik tak ederek bu kadranı dolaşan o saniye göstergesine…böyle…böyle…günü geçirdim, sadece bekledim, bekledim, bekledim… ama şöyle bekledim… bir Amok koşucusu nasıl beklerse öyle, anlamsız, hayvansı, çılgınca, düz çizgide ilerleyen bir inatla.
Sayfa 42·Kitabı okudu
1000k
Reklam