Hiç bir zaman anlamadı insanoğlu
Dunya birine kalacak olsaydı Süleyman'a kalırdı
Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı
Çıkmadık canlara derman bulurdu
Lokman Hekim ölmedimi
Bu yüzden hiç korkmadık biz umudumuz hep Allah'tandı
Derdimize "yüksel" dedik istediğin kadar yüksel
Nasıl olsa geçmiyecek misin
Zalimlere güçlen dedik dilediğin gibi güçlen
Nasıl sa düşmeyecek misin
Öyle oldu olacak
Dünya iyi ile kötünün arasında bir yerde
Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olucak