Mcnkt

Mcnkt
@Cnkt11
MEB/TDE
Bir duvara şiir olmadık hiç, Kimse bizi ağlayarak birilerine anlatmadı, Biri için özel olmadık, Biri için güzel olmadık, Öylesine gelmişiz de geçiyormuşuz gibi dünyadan, Öylesine değersiz, Öylesine sıradan, Öylesinee...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanın en kötü yalanı, kendine karşı olanıdır."
Bir ışık bir kelebek biraz çiçek biraz kuş, Yeni bir ülke yüzün ellerimde kaybolmuş..
“Bekliyorum seni, akşamsız günler ardından çıkıp gelecekmişsin gibi…”
Sefiller kitabında ne demişti Victor Hugo: "Bence ne yapılsa iki insanın hakkı ödenmez, bunlar öğretmen ve annedir." Günümüz kutlu olsun.