Kitabı okurken çoook eskiden televizyonda izlediğim bir Türk filmi aklıma geldi, Hulya Koçyiğit ve Murat Soydan’ın oynadığı bir film. Google’dan baktım Siyah Gelinlik’miş filmin adı, hikaye birkaç yer haricinde kitabın birebir aynısı. Senarist tabi bir Türk olarak geçiyor. (!) Her neyse kitap oldukça sürükleyici ve klasik Zweig betimlemelerinin etkisinde akıp gidiyor. Ancak hala favorim “Satranç”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖