Canan

Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabahattin Ali şöyle yazmıştı: "İçimizde şeytan yok. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var."
Edebiyat
Yakup Kadri, Yaban romanında içinde bulunduğumuz durumu çok güzel özetlemiş : "Bu kadar ızdırabın arasında gönül meselelerine yer mi kalıyor?"
Edebiyat
Bense, kötü yürekliliğin ve kötülüğün sınırı olabileceğine güvenmiyorum.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu dünyada mutlak anlamda sahip olduğumuz hiçbir şey yoktur.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Edebiyat