Üçüncü çocuk ikinciye göre sakin ama o da çok inat. Olmaz dedi mi, yok, ikna olmuyor. Çocuk dediğin ikna olur ay, kandırırsın, şeker dersin, çikolata dersin, oyuncak dersin, aaa bak uçak geçiyor dersin, olmadı iki tokat geçirirsin, kandırırsın. Bu başka bir şey, kafasını dikti mi, indirmiyor. Sevim de öyle diyor zaten. "Ben buna hamileyken domuz gribi oldum ya abla, gribi geçti, domuzluğu kaldı bunun" diyor.