“Her günü, son gününmüş gibi yaşa.” Çok bilindik bir nasihatti bu, ama doğrusu, kimin bu kadar enerji vardı? Ya yağmur yağarsa, ya kendini kötü hissedersen? Uygulanabilir bir şey değil. En iyisi işi hafiften almak, cesur atak olmak ve fark yaratmak. Dünyayı tamamen değiştirmek değil ama birazcık çevreni değiştirmek.
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.