📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Sen kimsenin düşüncelerinin, hislerinin, sınırlarının dünyayı algılayışının ölçütü ile yaşamıyorsun. Senin potansiyelin, senin değerin sana özgü ve senin ellerinde. Kendini inşa etmek için ne kadar emek harcadığını, kendi hayatının ölçeğinde nasıl bedeller ödediğini sadece sen biliyorsun. ”
Yalnızca tek bir insan türü varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar? Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar?
Benim sizden kendim için hiçbir şey istediğim yok
Şeker bile yiyemez ki kağıt gibi yanan çocuk
Çalıyorum kapınızı, teyze, amca, bir imza ver
Çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler