“Ve eğer kimse gerçekten emin değilse…” “Eğer insanlar sadece kendilerince bir normal olan fikri yaratıyorsa…”
“O zaman her şey normal olur. Her şey hem de,”
İnsan bugün kendini olduğu gibi kabul eder, ama onun tabiatında yarın başka biri olmak vardır. Çok iyi yaşıyorsan bile, yarın çok daha iyi yaşamayı istersin. Çünkü umut hep bizimledir, bizden ayrılmaz.