Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gül sevgiliyi, bülbül âşığı, lâle şarap kadehini, servi doğruluğu temsil ediyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Dilek kavalcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·115 syf.·
23 saatte okudu
·
2021 108. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 45,6bin okunma
Âşıklar sana ne yapsın? Dudaklar nereni öpsün? Sen bir acayip şarapsın, Daha içmeden kandım hey!
Karanlık göklerde aysın, Kurak ovalarda çaysın, Bir tek inandığım şeysin, Uzattım sana elimi. Düşmanlar gülüp sevinsin. Dostlar arkasını dönsün… Benim güvendiğim sensin, Kırmazsın benim gönlümü…
İstendiğinde vermek güzeldir ama daha iyisi istenmeden, ihtiyacı olanı fark edip vermektir.