Dahimanasindaki de

Dahimanasindaki de
@Dahimanasindakide
“Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.”
Eğer ne için orada durduğunu anlamayı başaramadıysam, yolumda duran kayayı asla yerinden kaldırmamalıyım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bana göre dini doktrinlerin çoğu bu terapötik yaklaşımlardan bazılarını kullanıyor fakat inananlar genellikle ruhun ölmemesi, kıyamet günü, kefaret, cennet, sevdiklerinizle ve Tanrı'yla bir araya gelme, yeniden canlanma ve evrensel yaşam gücüyle bütünleşme gibi düşünceler yoluyla ölümün bir son oluşunu inkar etmekte güçlü bir teselli buluyorlar."
Psikoloji
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.