"Bana göre dini doktrinlerin çoğu bu terapötik yaklaşımlardan bazılarını kullanıyor fakat inananlar genellikle ruhun ölmemesi, kıyamet günü, kefaret, cennet, sevdiklerinizle ve Tanrı'yla bir araya gelme, yeniden canlanma ve evrensel yaşam gücüyle bütünleşme gibi düşünceler yoluyla ölümün bir son oluşunu inkar etmekte güçlü bir teselli buluyorlar."
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.