biliyorum, kolay değil yaşamak;
ama işte
bir ölünün hâlâ yatağı sıcak,
birinin saati işliyor kolunda.
yaşamak kolay değil ya, kardeşler,
ölmek de değil;
kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
-Orhan Veli Kanık
büyük bir yorgunluk duyuyorum:
yılların yorgunluğu.
okuyamıyorum,
düşünemiyorum...
beynimi yıllık izne çıkarmak istiyorum...
gülümseyeceksin,
bekleyeceksin..
ve hiçbir zaman ümide kapılmayacaksın.
hayır...
buldum: yalnız kalmaktan korkunca
yalnızlığım artıyor.
yok hayır...
aslında her şeyin birden
unutulmasına çok ihtiyacımız var...
-Oğuz Atay