📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onsuz yaşamaktan korktuğumu fark ettim. Benim hayatımı yıkmaya ne hakkın var, demek istiyordum. Benim senin hayatın üzerinde hiçbir şey söylemeye hakkım yokken bunu yapmaya ne hakkın var?
"Gitme de," dedim.
Eksik duydu, sağırdı biraz.
Biraz güzel ve yaşlı,
Tıpkı güneş gibi yorgun.
"Gitme de," dedim,
Eksik duydu, aldırmazdı biraz.
Biraz soluk ve kırılmış,
Tıpkı gece gibi.
"Allah aşkına, ya gitme de!" dedim.
Nasıl böyle duydu anlamadım.
Vuruldum canımdan;
Ağzından,
"Hoşça kal," döküldüğü an.