Tüm ümitlerim bir müzik senfonisi gibi.
Çalinan her tel farkli bir ses tonunda. Bazen yüreğine dokunuyor. Bazen de nerde duracagini bileceğin sert bir nota.
Bir sınırım var. Yükselen tiz sesine ayak uydururken kabalaştıran topuk seslerim insanlarin canini acitiyor olmalı. Yoksa kimin haddine benim umut senfonimi çalmakta. Umursamaz hallerim her bir kayan yıldız gibi düşün. Kaydıkçada etrafina saldığı güzel parcaciklar. İste görüntüsü güzel düsmesi ise gümbürtü. İçe cekilen hersey gibi "ah" lar yükseldi. Şu haykıran yürek adalet ister görmez misin?
Ağlayan gözler var acımaz mısın? Yada kendi yaptığımız hataları sırtlamak mı gerek? Yapma şunu bize, güldürüyorsun. Bir misket oyunu gibi dağıtıyorsun. Elimize verilen şu insancıklara bak yoksa oyuncakcık mi desem bilemedim?