4 yıldır bu uygulamayı kullanıyorum ağzımı bozduğum yok denecek kadar azdır. Takip edenler biliyordur. Ama artık karşılaştığım video ve fotoğraflar karşısında kendimi tutmakta zorlanıyorum, g.t görmek istesem instagrama girerim, değişik video izlemek istesem tiktok indirirdim, kitapla ilgili şeyler okuyayım alıntı okuyayım diye kullandığım uygulamada ben niye birilerinin tangalı bikinili pozlarına rastlıyorum? Bir fotoğraf takip ettiğim birinin yorumu üzerine sayfama düştü yorumu bırakanı takipten çıktım. Başka bir fotoğraf öne çıkanlarda açmış bacağını bekliyorum yazmış. Neyi bekliyorsun arkadaşım, neyi bekliyorsun? Cevap belli de neyse. 1000Kitap fotoğraf ve video özelliği geleli beri kalite giderek düştü. Getirdiğiniz özellik kitapla ilgili güzel şekilde kullanılabilirdi de, videoda kitapları anlatabilirdik. Hiç olmazsa şöyle rahatsız edici teşhir fotoğrafları ile karşılaştığımızda şikayet sekmesi de koysanız, biz bu şekilde olan video ve fotoğrafları işaretlesek kaldırılsa daha güzel olmaz mı 1000Kitap ? Bu arada kıyafetle ilgili şu giyilmesin bu giyilmesin şeklinde konuşan yargı dağıtan bir insan değilim, ben bunları "KİTAP" uygulamasında görmek istemiyorum. Tıpkı bazı sapık erkeklerin çıplak profil fotoğraflarıyla açtığı taciz hesapları nasıl mide bulandırıcıysa bunlar da öyle mide bulandırıcı.
Onları şikayet edip kapattırıyoruz, bir taraflarını açan kadın olunca taciz değil mi?
1000Kitap Destek1000Kitap
Bu alanda çokça okumaya çalışan biri olarak tavsiye üzerine okuduğum bu kitapla ilgili olumlu yorumlar yapamayacağım maalesef . Bazı kısımlar hoşuma gitse de , ve istifade edecegim seyler olsa da , ozellikle mola yöntemi kısımlari kanımı dondurdu. Mesela şöyle bir kısım var: cocuk odadan dışarı çıkmak isterse ne yapmalı? Dışarıdan kapıyı tutarak orada tutmalısiniz ,bu yaptığınız şiddet değil cocugunuzu dovmuyorsunuz . Korkunc bir cumle . Asla boyle birsey yapmayacagim g8b8 3-7 yaş kural sebeplerini anlamaz, neden sorusu sizi test etmek içindir cümlesi de ayrı bir talihsiz icerik bence . Uzun açıklamalara gerek yok sözünü anlayayabilirim ama anlamaz hiç bilimsel ve doğru gelmiyor. Neyse sonuç olarak 2023 un tavsiye etmeyeceklerim listesine zirveden giren kitaplardan...
Yeryüzündeki her politik lider aslında şiddete
yatkın bir sadisttir. Irak savaşındaki amacımız sözde özgürlüktü, değil mi? Peki kitle imha silahlarıyla kaç kişi öldürdük?
Bombalarımızla. İki yüz bin mi? Yarım milyon mu? Başka bir
şey yapamıyoruz, değil mi? Uygar toplumlar öldürmeye devam ediyorlar. Ve öldürmekteki etkinlikleri giderek artıyor. Ve
bu, biz insanların kaderi, Rob; katillerce yönetilmek istiyoruz,
buna katlanıyoruz, Rob. Her zaman. Liderlerimize neler oluyor,
Rob? Neden öldürüyorlar? Bu nasıl bir güdü? Akıllarını mı kaçırmışlar, yoksa onların da aslında senden, benden hiçbir farkları
yok mu?