! Kur’an’ın ilk inen ayeti, ‘Oku’, dedim.
.
Rabbimiz bizim okumamızı bu kadar isterken, biz daha başka ne yapabiliriz ki?
Aslında “oku” ayeti sadece kitap okumak ya da okul okumak değilmiş, kâinat bir kitapmış ve onu
da okumak gerekiyormuş.
"Her çocuğun içinde, sevgi ile doldurulmayı bekleyen bir 'duygu deposu' vardır. Bir çocuk gerçekten sevildiğini hissederse, normal olarak gelişecektir. Fakat sevgi deposu boş olduğu zaman, çocuk yanlış davranışlarda bulunacaktır. Çocukların yaramazlıklarının çoğuna boş bir "sevgi deposu "nün özlemleri yol açar."
Benden beni çıkar bakalım kalacak mıyım
Üstüme beni koy bir de
Gözle dayanabilecek miyim
Yoksa hemen bir kez daha bütünle bende beni
Özümü kullan
Çünkü aşktır
Beyaz bir sanattır