Didem Şentürk

Didem Şentürk
@Ddmsnturk
Hemşire olmak üzere
9 Aralık
7 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayat böyle bir şeydir. Gerçeğin nerede başlayıp nerede bittiği, rastlantıların neye hizmet ettiği hiçbir zaman çözülemez bir bilmece. Yaşamak da hayat labirentinde kaybolma yarışı. Çıkışı bulan ölecek..
Sayfa 193 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İsteklerin yerini soruların alması tehlikeli. Cevapsız sorular, karşılanmayan isteklerlerin yol açabileceğinden daha korkunç şeylere neden olabilir. İstemek, insanı âciz kılar. Sormak ise güçlü. Âciz birini alt etmek kolaydır, ama güçlü biriyle boğuşmak... ya ölürsünüz... ya öldürürsünüz...
Sayfa 174 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Tek başına mutlu olmakta utanılacak bir yan vardır.
Sayfa 208·Kitabı okudu
Tamam! Hepimiz delireceğiz, orası kesin.
Deprem
Bugün deprem sarsıntısıyla uyandım. İlk defa böyle şiddetli bir deprem sarsıntısı yaşadım. Sarsıntı bittikten sonra dışarıya baktım, çevrede herhangi bir sorun yoktu. İçimden umarım daha büyüğünün yaşandığı bir yer yoktur diye geçirdim. Sonra haber kanallarına düşen ölüm haberlerini ve yerle bir olan kerpiçten yapılan evleri gördüm. Görüntüler bana Ahmed Arif'in "Vay Kurban" şiirindeki şu dizeleri hatırlattı: "Ölüm bu, Fukara ölümü Geldim, geliyorum demez. Ya bir kuşluk vakti, ya akşamüstü, Ya da seher, mahmurlukta, Bakarsın, olmuş olacak."