Uğranılan haksızlıklara ve hakaretlere koyun gibi tahammül etmemek insanlığın başlangıcıdır evlat.Daima söylerim ya...Toysun.Bu hayatta nezaket sökmez.
Bilmiyorum Paula.Belki de delilik,mantıktan çok daha güçlü olduğundan.Belki de bir kahraman olmadığımdan.Kahraman olmadığım için kendimden kaçma cesareti bulamadığımdan.İnsanın kendine bile açıklayamadığı şeyler var...