S€n@

S€n@
@Ddsena
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK "Kendimden daha az şey isteyecek kadar alçakgönüllü olmadım hiçbir zaman." -Nietzsche
Uğranılan haksızlıklara ve hakaretlere koyun gibi tahammül etmemek insanlığın başlangıcıdır evlat.Daima söylerim ya...Toysun.Bu hayatta nezaket sökmez.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkes,kuvvetle istediği halde,kendi hayatını istediği gibi sevk ve idare edebilirdi.Fenalara,düşkünlere acımak manasız bir mızmızlıktı.
Bilmiyorum Paula.Belki de delilik,mantıktan çok daha güçlü olduğundan.Belki de bir kahraman olmadığımdan.Kahraman olmadığım için kendimden kaçma cesareti bulamadığımdan.İnsanın kendine bile açıklayamadığı şeyler var...
NASIL'ını anlıyorum:NEDEN'ini anlamıyorum.
Gariptir,insan her zaman yaptığı işin önemini ya da ne olduğunu fark etmez.Yapar sadece. Yapmak nedir mi? Bilmek...En önemlisi bilmek değil midir?