"Bir yetişkinmişim… Annemin tek sözüyle alaşağı olmuş durumdayım... Ya ailem hayal kırıklığına uğrarsa...Yani ayağa kalkıp kendi yoluma devam etmem aileme karşı suç işliyormuşum gibi hissettiriyor.”
Hayal kırıklığına sebep olan ben de bazen, sadece bazen iyi bir insan olamaz mıyım? Böyle düşününce yeniden hayat buluyor,
gelecek günler için sabırsızlanmaya başlıyorum.
"Böyle devam edersem kesin başarılı olurum.'' diye körü körüne inandığımdan yönteminin doğru olup olmadığını ölçecek zekaya sahip olmadığı için, tek bir yola inanarak koştuğumdan başka yolların da oldugunu fark edemeyecek kadar akılsız oldugu için pişman olduğunu soylemek üzerdeydi ki vazgeçti.
"Endişelenme. Ben gerçekten iyiyim."