Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
İşte böyle yaşıyoruz ve yaşamak da sana dair uzayıp giden bir özleme dönüşüyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çöllerin de denizi var
beni gönlüne koy yeter bin sabahı beklerim Arif Ay
Yalnız orada değil, şimdi serbest iken bile kendimi kimsesiz hissediyor ve bunun için seni her gün artan bir istekle bekliyorum. Burada da birçok güya ahbap var, fakat insan hangisine içini dolduran dertleri, kafasını yakan düşünceleri açabilir? Derhal gülerler, yahut anlıyormuş gibi tavırlar aldıkları halde bir şey anlamadıklarını sersem gözleriyle belli ederler.
Bana biraz şiir kat çokça aşk azcık sabır Ki bileyim anlamak bir yalnızlığa varmaktır Anlayanlar hep ıssız anlamayansa bedbaht Bana sabır bana aşk bana biraz şiir kat `Muhit, Şubat 2020 Atakan Yavuz
Edebiyat