📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki kibarlığa,sadakate,nezakete ve hoşgörüye;iyiliğe inanmak aptallıktı.Belki insanlar kötü doğardı ve bunu değiştirmek için hiçbir şey yapmak istemeyenler,doğası gereği tembel insanoğlu,sadece yaşıyordu işte.Belki de iyi olmak bize bir şey kazandırmıyordur.Bunun farkındadır onlar,biz değilizdir henüz.
Açelyalar o zamandan beri,kavuşulmamış,bitmemiş aşkları temsil eder.Birine açelya verirsen kalbini de vermiş olursun,ama bu aşkınızın imkansız olduğunu gösterir.