Təhmasib

Təhmasib
@Delgeran
Ölüm dünyadaki en adil şeydir. Kimse ondan kaçamaz. Toprak herkesi alır - iyisini, kötüsünü, canisini, günahkarını. Dünyada bunun dışında da adil olan bir şey yok.
Edebiyat
Təhmasib isimli okura yanıt verildi
Təhmasib
Təşəkkür
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm dünyadaki en adil şeydir. Kimse ondan kaçamaz. Toprak herkesi alır - iyisini, kötüsünü, canisini, günahkarını. Dünyada bunun dışında da adil olan bir şey yok.
Edebiyat
Təhmasib
Ya sadəcə hadisəylə bağlı gördüklərini əks etdirib?
Ölüm dünyadaki en adil şeydir. Kimse ondan kaçamaz. Toprak herkesi alır - iyisini, kötüsünü, canisini, günahkarını. Dünyada bunun dışında da adil olan bir şey yok.
Edebiyat
Təhmasib
Kitab tarixi roman tərzindədir?
Albert camus şöyle demiştir: "Mutluluğun nedenini aramaya devam ederseniz asla mutlu olamazsınız. Yaşamın anlamını ararsanız asla yaşayamazsınız. "
1000Kitap
Təhmasib
Dinində niyəsini axtarsaq yəqin dindar ola bilmərik?🤔(və ya dinə inanan)