Sabriye Yabancı

Sabriye Yabancı
@Dembudem
Dil ve üslup kişliğin aynasıdır. Üslubu beyan aynıyla insandır. Sorma kişinin aslını sohbetinden bellidir.
Allah’ım; Bu güzel yürekli dostlarımın, benim bilmediğim senin muhakkak bildiğin SIKINTILARINI gider. Benim hiçbir şey yapamadığım dertlerine sen DEVA ol…! Her sarsıldıklarında tutamadığım ellerini sen TUT. Her incindiklerinde yakınlığınla, merhemini sür… Beni ve onları senin rızana uygun şekilde yaşamaya yönelt.. Sevdiklerimizi bize, bizi onlara bağışla ..... Hayirli kandiler
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
YAKARIŞ Ya Zül Celali ve'l ikram Yürekte keder gönülde hüsran Merhamet harap olmuş şehirlerdir İçinde can çekişen güvercinler eyleşir İnsanlık satılmış üç pula Medeniyet adına koparılan yaygara Binler yüzlü palyaçonun vehimleridir İnsanlık kör, insanlık sağır Gel bu hengamede masumu kayır Ya Rab sonumuzu hayreyle Nasıl çıkarız karşına Bunca acıya şahit olmuş gözlerle 04.04.2017 Sabriye YABANCI
Ne vehim, seni çok iyi anlıyorum demek Oysa damdan düşenin halini damdan düşen bilse gerek Yok yok o da yetmez anlamaya ahvali Zira ne fırtına aynı fırtına ne gemi aynı gemi 19.02.2017 Sabriye Yabancı
SORUMLULUKTAN KAÇMANIN FARKLI BİR YOLU
Hep verilenle yetindiğimiz için bunun ötesini merak eden kafaların varlığına alışmakta güçlük çekiyoruz. Belki onu efsaneleştirerek bir bakıma kurtulmak istiyoruz böyle değişik insanlardan.Öyle ya onu gözümüzde çok büyütmezsek, sonra onun gibi bütün gücümüzle kendimizi ve dünyayı değiştirmek zorunda kalırız.
Sayfa 79 - İletişim yay.·Kitabı okudu
HADİ GİT. Git iş işten geçmeden, çok geç olmadan vakit, Günahıma girmeden, katilim olmadan git! Git de şen şakrak geçen günlerine gün ekle, Beni kahkahaların sustuğu yerde bekle. Git ki siyah gözlerin arkada kalmasınlar, Git ki gamlı yüzümün hüznüyle dolmasınlar. Mademki benli hayat sana kafes kadar dar, Uzaklaş ellerimden uçabildiğin kadar. Hadi git, benden sana dilediğince izin, Öyle bir uzaklaş ki karda kalmasın izin. Kahrımın nedenini söylesem irkilirler; Çünkü herkes beni Kays, seni Leyla bilirler. Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın. Hadi git, ne bir adres, ne bir hatıra bırak, Zannetme ki, pişmanlık, mutluluk kadar ırak! Sanma ki fasl-ı bahar geldiği gibi gitmez, Sanma ki hüsranını görmeye ömrüm yetmez. Her darbene tahammül edecektir bedenim,