Deng

Deng
@Dengg
null
Durmalıyız
Bir daha "yeraltı"ndan yazmayı düşünmüyorum. Fakat bu çelişki içindeki hastanın "Notlar"ı, burada bitmiyor. O, dayanamadığı için yazmayı sürdürmüştü. Fakat sanıyorum ki biz burada bir yolunu bulup durmalıyız artık...
Sayfa 150·Kitabı okudu
Reklam
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiçbir şeyin değişmesine imkân yok, lüzum da yok."
Tanrım, diye düşündü. İnsan bu ışıkta boğulabilir.
Bir insan bir insana elbette yeterdi.
Rüya, baskı halinde tutulmuş bir dileğin kılık değiştirmiş şekilde gerçekleşmesidir.
Reklam