Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır.
Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor.
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim.
Desem ki
Cahit Sıtkı Tarancı
Düşüncelerimle başbaşa kalacağım, genellikle ruh halimi yansıtacağım, bol bol kendimle konuşacağım ve hayatın her yönüne dokunmaya çalışacağım bir blog hesabı açtım ve ilk gönderilerimi yayınladım. İlginizi çekerse, hepinizi beklerim 😊
instagram.com/benneyinpesinde...
Duyulmuyor günlerin nasıl geçtiği,
Bu temmuz, ağustos ayları böyledir.
Dakikalar öyle süratli geçer ki,
Daha sabah zannedersiniz, öğledir.
Ahmet Kutsi Tecer