Yazarın okuduğum ilk kitabı
Okuduğunuzda her sayfasında her hikâyede ayrı bir duygu yaşayacağınız kısa hikayelerden oluşuyor 80 ler siyasi olaylar yaşanmışlık doktorluk serüveni her şey film gibi oluyor okuyunca. Her şey bir kenara kitabı okuyunca tüm bunların gerçek olması acı verici
Kitap okumayı düşünenlere tavsiye ederim ...;)