Belki balık tutmak da günahtır.Geçimimi sağlamak,başkalarını doyurmak için yap
tığım halde bu işin günah olduğunu sanı.
yorumlama o zaman her şey günah sayı.
kırdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşte böyle dedim Reis Bey.
Başımızı ağrıtmayayım.
Yoksa bunlara gelinceye dek daha ne
haltlar karıştırmadım.
Biliyorum suçluyum razıyım cezama.
Çalmadım öldürmedim ama.
Daha kötüsünü yaptım.
Na’aptım biliyor musunuz Reis Bey.
Tuttum tüm insanları sevdim.
Yeniden yaşamaya başlamadan önce.
Yapılacak işlerim var.
Görülecek hesaplarım.
Kötü kişi oldum kendimle.
Kendimden özür dilemeliyim.
Sırf aynı şehirde yaşıyoruz diye.
Yakışır mı onca sokağın ırzına geçmek.
Hem ne akla uydum da yazdım o
mektubu.
Hadi yazdım neyse,ne bok yemeye.
yolladım!
Can Yücel.