Yusuf

Yusuf
@DesperadoX
"İlle de görmek için mi yaşanır güzel günler? Uğruna beklemek de güzel..."
DPÜ EEM
Kütahya
Van, 16 Kasım
3 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Tanrı, hiçbir çocuğu kötü olsun diye yaratmaz! Onu kötü yapan, kötü eğitimdir! Kötü anne-baba, kötü çevre, kötü yönetim balçık gibidir, zavallı yavruları da çekip yutar.
Kitap Alıntısı
Reklam
Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil, onunla ölçüyordum; onu gördüm görmedim, göreceğim görmeyeceğim, gelecek gelmeyecek.
Kitap Alıntısı
Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir. Eğer iyiliğin bir sonucu, yani ödülü varsa yine iyilik değildir.
Alıntı
Öyle çok özler ki insan bazen. Özlenen bile bazen yokluğundan utanç duyar...
"Sen duydun mu hiç sustuklarımı?" -Oğuz Atay