Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildi, isteğin fazlası şansı kaçırabilirdi, insan bir şeyi tam ölçüsünde istemeli, Tanrı’yı, tanrıları kızdırmamalıydı.
düşünceler bile, ne kadar güçsüz görünürse görünsünler, bir şeyleri düzeltmeye gerek duyarlar, aksi halde sapmaya ve kendi etrafında amaçsızca dolanmaya başlarlar, onlar da boşluğa tahammül edemezler.