Sosyalist devran

Sosyalist devran
@Devran0264
insan iyi bir roman okuduğunda dünyayı bir vatan, tüm insanları kendiyle eşit görmüyorsa bosuna okumasın.
Bugün benim doğum günümmmm😍❣️♥️❤️🎂 Herkese yüreği kadar güzel bir hayat dilerim 🤗🌿
Etkinlik
Sosyalist devran
İyi yaşayın 🙏🏾
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Erkeklerin anlayamayacağı pek çok şey var. Zavallı bir başarısız, başarılı bir adamdan daha kolay girebilir bir genç kızın yüreğine. Çünkü her genç kızın yüreğinde gerçek bir aşk duygusu yatar. Anlıyor musun; gerçek bir aşk! Erkeklerin başlıca sorunu işleridir, aşk üçüncü derecede bir şeydir onlar için. Kadınla konuşmak, onunla bahçede dolaşmak, hoşça bir zaman geçirmek ve onun mezarında ağlamak… İşte bir erkeğin aşktan anladığı. Oysa aşk, biz kadınlar için, hayatın kendisidir. Bir kadın “seni seviyorum” diyorsa, bu, “senin tasalarını gidermek istiyorum, seninle dünyanın öbür ucuna nasıl gidebileceğimizi tasarlıyorum, eğer sen cehenneme gideceksen ben de seninle cehenneme geleceğim” demektir. Sözgelimi, bütün bir gece senin notlarını temize çekmek, ya da kimse uyandırmasın diye sabaha kadar sana gözcülük etmek, seninle yüzlerce kilometre yürümek büyük mutluluk olurdu benim için. Üç yıl önce harman zamanıydı; güneşten yanmış, yorgun ve toz içinde bize geldiğini, içecek bir şey istediğini anımsıyorum. Getirdiğim şeyi içmiş, sonra da vurulmuş gibi uyuyup kalmıştın divanda. Yarım gün uyudun orada, ve ben bütün bu süre boyunca sana gözcülük ettim. Ne kadar hoşlanmıştım bundan! Aşk kendisi için harcanan emek oranınca güzeldir, yani, anlıyor musun, o kadar güçlü duyulur…” — Anton Çehov
Edebiyat
Sosyalist devran
Yanlış düşünüyorsunuz.
“Herkes için eşitlik... Dünyada beylerle köylüler olmamalı. Anlıyor musun? Ve bir gün gelecek olmayacak.”
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat
Sosyalist devran
Eşitlik. Peki size göre nedir
"Güzel kareler çekelim bu yıl, kağıtlara basalım. Çünkü ben bir unutkanım...🙈❤"
1000Kitap
Sosyalist devran
🙏🏾