Mahur Beste

Mahur Beste
@Dicle_2_1
Öğretmen
Lisans
Diyarbakır
64 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
"Belki de gökyüzü insanlardan Uzak olduğu için bu kadar güzel .."
Reklam
Anlamak ve katlanmak arasındayım..
Dünyanın en iyi davranışı, en kutsal güzelliği, insanın insana cömert bir sevgiyle yaklaşımıdır. Dünyada her iyilik unutulur, unutulmaz ya unutulur diyelim, hiçbir zaman, hiçbir insanın unutamayacağı bir güzellik var, o da bir insanın bir insandan gördüğü yürekten bir sevgidir... Yaşar Kemal Karıncanın Su İçtiği
İnsanoğlu bu, kimin içinde ne var bilinmez.
Vicdanın karışmadığı işte iş yoktur
Reklam