Dicledeğildijle

Dicledeğildijle
@Dijle56
Beni odamda kitaplarım bekler, bu yegâne tesellidir.
Ona hakikaten dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece müteessirdim. Bunun böyle olmaması lazımdı diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sağlam bir halatla çekiyorum acıyı kendime doğru
Edebiyat
Kötü bir yürek, en güzel yüzü bile çirkinden de beter eder.
Edebiyat
“ Çok can sıkıcı, yozlaşmış bir yıl bu ! “
Edebiyat
Kendi kendime biz gurbetin insanlarıyız diyorum. Mesafelerin terbiye ettiği insanlar.
Edebiyat