Dilanur

" İnsan bazı güçlüklerden, ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi niyetlerle iyi eserler verilemeyeceğini neden hatırlatmıştı ?
Huzurumuz var da denemez. Vaktimiz bol olduğu için, bütün günümüzü huzursuzlukla dolduramıyoruz sadece.
Pahalı yaşantıların yüksek soğukluğundan kurtardık kendimizi ; dört renkli ve resimli bir hayatın içindeyiz. İşte hürriyet budur albaylarım