Bu yüzden dünyada kötü olarak algıladığınız hiçbir şeyi lanetlemeyin. Lanetlemek yerine kendinize şu soruyu sorun: "Neyi kötü olarak yargılıyorum? Ve eğer değiştirmek istediğim bir şey varsa bunun için ne yapıyorum"
Hayal gücünden yoksun, sığ, hoşgörüsüz. Başına buyruk tezler, içi boş laflar, dağınık ideolojiler, kalıplaşmış sistemler. Beni gerçekten korkutan, böyle şeyler işte. Hatta ödüm patlıyor.