Dilber özüş

Dilber özüş
@Dilberozs
Biz Allah'tan başka sahibi olmayanlarız.
Ağlama, dedi, başka ne diyebilirdi, dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir anlam aramamalı. Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur."

Dilber özüş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·123 syf.·
2021 16. kitabı
Nevâl El-Seddavi
8.3/10 · 26,4bin okunma
"Birden kaldırımlardan taşan kalabalıkta onun da olabileceği aklıma geldi.İçimdeki sıkıntı eridi."