Dilber özüş

Dilber özüş
@Dilberozs
Biz Allah'tan başka sahibi olmayanlarız.
"Yorgunum.Bu memlekette yaşayıp da yorgun olmamak mümkün mü?" Can Yücel
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş.Nasıl yaşadım on yıl bu evde? bir gün duvara bir resmin asmak gelmedi mi içimden? ben ne yaptım? kimse de uyarmadı beni.İşte sonunda anlamsız biri oldum.İşte sonum geldi.Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım."
Mesela neden senin odanda duran,sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken ya da uyurken seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?
"Hem Müslüman, hem Yahudi,hem Katolik'tim. Yani insandım."
Sayfa 11
Edebiyat